MP/SP olayı öyle değil, hikâye zaten olacak ama MP ile bir bütün şeklinde, Singleplayer da var ama yine internet bağlantısı ile yani sözde SP. Kısaca oyunun ömrü=oyunun sunucularının ömrü. (En azından şimdilik öyle görünüyor, geri adım atmalarını bekliyorum.)
Demek istediğim bu değil. Destiny, Crew Ubinin yeni balonu Divison... gibi senaryonun yedirilmiş modellerini ben saymıyorum hikayeden, hikaye olarak görüyorum. Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz. En nihayetinde Run hariç HP den beri senaryo yok diyişimde buna benzer, sadece bir senaryo var ama görünürde yok. Bahsettiğim sinematik animasyonlarla, yada bir çizgisellik, tabi Crew gibi zorlamanın doruklarında olmadan. Belli bir kült yansıtacak emareler içersinde olması yeterli olur. Yani oyunun sokaklarda geçmesi, modifikasyon, atmosferi kadar önemli bir tamamlayıcı bence. Most Wanted buna güzel bir örnek. Bunu artık önemsemiyorlar benimde canımı sıkan bu. Ayrıca MP/SP olunca sürüş dinamikleride MP moda göre düşünülüyor, sürüş yere basma hissiyatını bertaraf ediyor. Ben MP oyunlarda bunu hissediyorum. Bazen oyun yavaşlaması gerekiyor, MP de buna imkan yok. Rivalsin kaza animasyonlarını düşünürsek ne demek istediğim anlaşılır diye düşünüyorum.